10 obiceiuri care ingrasa – la ce trebuie sa renunti?

Aceste obiceiuri care ingrasa trebuie eliminate din viata ta, daca vrei sa ai parte de o silueta armonioasa. Evident ca nu este atat de usor pe cat pare, dar cu siguranta vei reusi, daca intelegi despre ce este vorba.

Poate fi enervant sa te tot analizezi la fiecare pas. Dar dupa ce vei intelege aceste obiceiuri care ingrasa si vei renunta la ele, totul va fi mai usor. Cel putin din punct de vedere al dietei si sanatatii.

Asa ca este momentul sa constientizezi ce trebuie sa schimbi la tine, pentru ca tu sa fii mereu in forma si sa porti toate acele tinute la care aspiri.

Obiceiuri care ingrasa – la ce sa renunti?

Nu mai sta pana noaptea tarziu. Nu doar pentru ca somnul este foarte important, ci si pentru ca cu cat stai mai tarziu, cu atat sunt sanse sa mananci mai mult. Asadar, incearca sa renunti la serialele de seara si sa te culci mai devreme. Citeste cateva pagini inainte de culcare, lasa linistea sa se instaleze si bucura-te de un somn satisfacator.

Nu uita sa mananci devreme, asadar, daca vrei sa te duci la culcare la ora 23, mananci la ora 19 cina. Poti sa mai bei un ceai de tei, pana la culcare. Lichidele ne ajuta sa diminuam pofta de mancare, asa ca nu uita sa bei un ceai sau o cana de apa plata. Dar fara a exagera, pentru a nu face drumuri la baie, in loc sa dormi!

Sari peste mese. Nu face aceasta greseala, pentru ca, evident, vei manca mai mult la urmatoarele mese. Daca nu ai timp sa gatesti, prepara rapid o salata pentru pranz sau o portie de legume la cuptor, etc. Incearca sa mananci cat mai putine produse cumparate de la magazin.

Bei alcool in mod regulat. Chiar si un pahar de vin, baut in fiecare seara, nu este deloc o idee buna. Nu va face altceva decat sa stabilizeze greutatea, asa ca va fi un impediment in procesul de slabire. Nu consuma alcool mai mult de 2 ori pe saptamana, in special cand vrei sa slabesti.

Obiceiuri care ingrasa. Graba strica treaba!

Te grabesti atunci cand mananci. In special cand esti la serviciu sau poate ca si atunci cand iesi in oras. Este normal sa te bucuri de mancare, dar aceasta idee de a manca rapid afecteaza enorm organismul. Digestia va fi ingreunata, iar tu vei risca sa mananci mai mult decat trebuie. Mananca incet, mesteca bine mancarea si remarca momentul in care simti satietatea.

Nu bei suficiente lichide. Ar trebui sa ai mereu un pahar de apa langa tine, fie ca esti la serviciu, in masina sau acasa. Bea cate o inghititura chiar si atunci cand, aparent, nu iti este sete. In acest fel te vei hidrata mai bine, iar procesele din organism vor functiona si mai eficient.

Invata sa te bucuri si fara mancare. Orice weekend, iesire sau intalnire este un prilej de a manca ceva bun? Hmm, poate ar fi momentul sa te bucuri mai mult de compania celorlalti. O revedere cu cei dragi poate fi savurata si atunci cand bei un ceai sau o cafea, fara frisca si mult zahar.

Invata sa alegi o salata de cruditati cu ton, decat paste cu branza si carne, de exemplu. Da, ar fi indicat sa schimbi modul in care percepi mancarea.

Stai jos cat este ziua de lunga si nu faci miscare? Atunci este momentul sa schimbi acest lucru. Incepe sa te plimbi sau apuca-te de un sport lejer, pentru inceput. Nu uita ca sedentarismul nu doar ca incurajeaza kilogramele in plus, ci si bolile cronice…

Nu esti consecventa in ceea ce priveste alegerile alimentare. Azi mananci doar fructe si legume, iar maine o pizza, un burger si o prajitura. Cunosti acest scenariu? Nu uita ca la fel de bine il „cunoaste” si trupul tau. Asa ca invata sa mananci sanatos si sa te „premiezi” mai rar cu mancare grasa sau de tip fast-food.

Obiceiuri care ingrasa. Bei sucuri carbogazoase?

Daca raspunsul este da, sa stii ca nu esti pe drumul cel bun. Nici cu dieta de slabire, dar nici in ceea ce priveste sanatatea. Sucurile carbogazoase dulci contin zahar, aspartam, chimicale si nenumarate calorii. Renunta complet la acestea si bucura-te de ceaiuri aromate, sucuri naturale sau limonade. Sunt usor de preparat si cu siguranta te vor ajuta sa te simti mai bine, din toate punctele de vedere.

Nu manca la birou, in timp ce lucrezi. Cum am specificat si inainte, ai nevoie de macar 15-20 de minute pentru a manca. Mergi in sala de mese sau in orice alt loc unde poti beneficia de o masa. Bucura-te de procesul de a manca, nu te grabi si savureaza mancarea. Vei remarca faptul ca, in timp, vei incepe sa mananci mai putin.

Si nu uita sa renunti la tot ce este…alb. Paine alba, paste albe, merdenele, orez, etc. Ideea este sa mananci paine integrala si paste din legume, naut sau faina fara gluten. De asemenea, iti recomandam sa consumi orez si zahar brune. Te va ajuta enorm atunci cand vorbim despre procesul de slabire, dar este si o maniera grozava de a-ti mentine sanatatea.

4.92/5 (12)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.